måndag, augusti 07, 2006

Cowgirl?



Idag, när jag gick från bussen (jaaa, jag åkte buss... det går tre om dagen... ), hörde jag travljud bakom mig på asfalten och när jag vände mig om kom där en ponny springades med matte 100 m bakom :-) Jag fångade in den, ledde tillbaka den och lilla tjejen som ägde den sa att den hade rymt och tackade så mycket för att jag hade hjälpt henne. För min skull får den gärna rymma fler gånger så att jag får anledning klappa på den :-) och jag är ju inte alls ridsugen nu... fast det skulle nog får bli en pålle modell större :-) Häst någon?

/D

2 Comments:

Blogger henkejävel said...

Vad roligt! Min kompis har sina hästar bara 500 meter från där Du bor... Hon ställer säkert sin häst till Ditt förfogande till Dig någon dag, dessutom ska hon åka till medelhavet snart och då kan Du ju ha hästen i fjorton dagar... :)

augusti 08, 2006 11:37 fm  
Blogger Daniela, Linus, Nasseman och Elon said...

:-) Vad kul! Du måste presentera oss för varandra!!! Snälla!!!

augusti 08, 2006 7:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home