söndag, oktober 28, 2007

Hon är hemma igen!


Äntligen, äntligen kom hon hem igen, min matte! Hon har köpt en orange kalender för 2008 i vilken hon ska skriva upp min födelsedag, mohairgarn med vilket hon ska sticka en varm sjal till mig och en komihåglappsgrej på vilken hon ska skriva upp saker som jag behöver så att hon inte glömmer dem. Helgens försummelse är alltså förlåten, för att jag ser ju att hon älskar mig (förresten så har hon köpt min favoritmat också!)!
//E
P.S. Tack Lobe för att ni kom och gav mig första hjälpen i lördags!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Första hjälpen i form av massa kel & kärlek - nöjet var ömsesidigt. Kommer gärna igen nästa gång matte reser bort. Kram

oktober 28, 2007 5:33 em  
Blogger Daniela, Linus, Nasseman och Elon said...

Tack, det gör vi så gärna! Men först kanske Elon ska åka bort så att matte kan få lite kel & kärlek? Funkar det med 112 månne ;-) Kram, D

oktober 28, 2007 5:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home